Известие

Collapse
No announcement yet.

Темпомат / Автопилот / Круз контрол

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Dob4i Покажи съобщение
    Айде подкарах го този прословут круиз. Благодаря на всички за помощта. Утре ще го пробвам на малко по-дълъг път Ако има други ентусиасти да си го прекарат, мога да им изпратя останалите ми пинове, за да не се лутат като мен сумати време докато ги намерят.
    Честито и хиляди безаварийни.
    Ако са ти хартисали от оригиналните пинове на буксите,ще съм ти много благадарен,ако можеш да ми изпратиш.Каквото струва,няма проблем,че съм на self made.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • Всъщност имам цяла букса без 5 пина, които използвах(може би има към още 20тина пина). Дай координати на лично и в понеделник ще ти я пратя. Нищо няма да струва...
      Last edited by Dob4i; d.m.y г., 23:02.
      Alfa Romeo 166 2.4jtd

      Comment


      • При мен случаят е следния: колата е 2.4 JTD 140 к.с. и нямам буксата за темпомата, а доста го искам. Ето до сега съм се ровил в колата и разглобих доста,но букса няма. Странното в случая е, че газта не е с жило, имам датчика на педала на спирачката и от него излизат 4 кабела (т.е. има готовност за темпомат) и имам и датчик на съединителя от който излизат 2 кабела. Сякаш всичко е готово, но няма букса. Последното което си мислех да проверя е да откача буксата от ЕКУ-то и да видя там дали има необходимите пинове и да видя къде водят ако ги има, а ако ги няма да пусна кабелите. Въпросът ми в случая е кои пинове трябва да са заети на буксата на ЕКУ-то и ако го откача ще запише ли някаква грешка или няма проблеми да го сваля при изгасен двигател? Има ли и колега навит да съдейства?

        Comment


        • Прегледай цялата тема има доста схеми и инструкции. Еку-то няма да запише нищо и няма да имаш проблеми. За всеки случай ако исках махни клемата на акумулатора.
          Alfa Romeo 166 2.4jtd

          Comment


          • Първоначално публикувано от tweety Покажи съобщение
            При мен случаят е следния: колата е 2.4 JTD 140 к.с. и нямам буксата за темпомата, а доста го искам. Ето до сега съм се ровил в колата и разглобих доста,но букса няма. Странното в случая е, че газта не е с жило, имам датчика на педала на спирачката и от него излизат 4 кабела (т.е. има готовност за темпомат) и имам и датчик на съединителя от който излизат 2 кабела. Сякаш всичко е готово, но няма букса. Последното което си мислех да проверя е да откача буксата от ЕКУ-то и да видя там дали има необходимите пинове и да видя къде водят ако ги има, а ако ги няма да пусна кабелите. Въпросът ми в случая е кои пинове трябва да са заети на буксата на ЕКУ-то и ако го откача ще запише ли някаква грешка или няма проблеми да го сваля при изгасен двигател? Има ли и колега навит да съдейства?
            JTD с жило няма.
            Твоето ЕКУ трябва да е с двете букси, така че гледай схемата при тях.
            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

            Comment


            • Да с двете букси е. Прегледал съм цялата тема и остана само да проверя на буксата на ЕКУ-то дали има пиновете. Ако ги няма трябва да пусна само 5-те кабела до ръчката, а ако ги има трябва да намеря къде отиват. Хубавото е, че имам всички датчици на педалите и са свързани с ЕКУ-то

              Comment


              • Първоначално публикувано от tweety Покажи съобщение
                Да с двете букси е. Прегледал съм цялата тема и остана само да проверя на буксата на ЕКУ-то дали има пиновете. Ако ги няма трябва да пусна само 5-те кабела до ръчката, а ако ги има трябва да намеря къде отиват. Хубавото е, че имам всички датчици на педалите и са свързани с ЕКУ-то
                Ако ги има, отиват на първата муждинна букса след ЕКУ-то.
                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                Comment


                • Аз да питам .. при мен си бачкаше екстра темпомата, но врътката за плюс и минус малкия не знам как успя, но я превъртя и сега си се движи свободно около лоста. Трябва ли да сменям лоста или това може да се оправи. Питам някой ако се е сблъсквал с подобен проблем преди да разглобявам и да поръчвам.

                  Поздрави на всички
                  Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                  Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
                    Аз да питам .. при мен си бачкаше екстра темпомата, но врътката за плюс и минус малкия не знам как успя, но я превъртя и сега си се движи свободно около лоста. Трябва ли да сменям лоста или това може да се оправи. Питам някой ако се е сблъсквал с подобен проблем преди да разглобявам и да поръчвам.

                    Поздрави на всички
                    Той така или иначе изборът ти не е голям.Сваляй и пробвай да го отремонтираш, ако не, така и така си за ново.
                    Успех!
                    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                    Comment


                    • Споделете на JTD-to 140 к.с. как се вадят буксите от ECU-то. Те са 2 и се намират от горната страна на компютъра. Как ли не опитах - настрани ги бутах, нагоре ги дърпах и не помръдват. Искам да ги сваля да проверя има ли пиновете за темпомата.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от tweety Покажи съобщение
                        Споделете на JTD-to 140 к.с. как се вадят буксите от ECU-то. Те са 2 и се намират от горната страна на компютъра. Как ли не опитах - настрани ги бутах, нагоре ги дърпах и не помръдват. Искам да ги сваля да проверя има ли пиновете за темпомата.
                        Не дърпай, имат ступорни скоби, които се изтеглят настрани.Огледай внимателно и ще ги видиш.Вървят като пластмасови шини по бордовете на буксите.
                        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                        Comment


                        • Хайде сега помагайте. От цялата прочетена тема намерих само 2 снимки на който е показано на ЕКУ-то за JTD кои са пиновете. Преди малко извадих буксата и направих снимки. Ако са верни отбелязаните на снимката 5 (които са поредни) ги имам и един който е в страни го нямам. Погледнете снимките и кажете имам ли кабелите на буксата или не? Преди няколко поста писах, че машинката на спирачките ми е с 4 извода, имам и тази на съединителя и кабелите стигат до ЕКУ-то. Ако и кабелите на ЕКУ-то са вързани къде се намира междинната букса за която се говори в темата, защото буксата до ръчката при мен я няма а всички кабели отиват някъде (ако са правилни де) но не знам къде.
                          Attached Files
                          Last edited by tweety; d.m.y г., 20:40.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от tweety Покажи съобщение
                            Хайде сега помагайте. От цялата прочетена тема намерих само 2 снимки на който е показано на ЕКУ-то за JTD кои са пиновете. Преди малко извадих буксата и направих снимки. Ако са верни отбелязаните на снимката 5 (които са поредни) ги имам и един който е в страни го нямам. Погледнете снимките и кажете имам ли кабелите на буксата или не? Преди няколко поста писах, че машинката на спирачките ми е с 4 извода, имам и тази на съединителя и кабелите стигат до ЕКУ-то. Ако и кабелите на ЕКУ-то са вързани къде се намира междинната букса за която се говори в темата, защото буксата до ръчката при мен я няма а всички кабели отиват някъде (ако са правилни де) но не знам къде.
                            Доколкото мога да видя, при положение че си снимал правилната букса, кабелите ги имаш, без един.
                            Ако ти помага, погледни и това : http://axm-auto.com/pBB2/viewtopic.php?t=1800
                            Междинната букса трябва да е някъде под жабката.
                            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                            Comment


                            • Под жабката в краката на пасажера ли и трябва ли да се свали жабката за да огледам за нея и как изглежда? Относно липсващия кабел някой може ли да каже за какво е, тъй като имам останалите 5 а знам, че на буксата за ръчката отиват 5 кабела?

                              Comment


                              • Разгледах доста добре нещата в eLearn-a но не успях да си отговоря на няколко въпроса:
                                - коя е букса А и коя Б на ЕКУ-то (предполагам, че Б е по-голямата)
                                - в какъв ред се броят пиновете на буксата на ЕКУ-то
                                - къде се намира букса D23A

                                Comment

                                Working...
                                X